2012. február 16., csütörtök

Minden egy Youtube videóval kezdődött - Avagy hogyan váltam körülbelül egy hét alatt Twitter függővé...


Ugorjunk vissza kicsit az időben, mert minden február 6-án kezdődött...Valahogy így indult a Twitter és az én közös történetem:

Február 6. - az első reakciók:
"Jó, a kurzushoz regisztrálni kell Twitterre, de mit fogok én ott csinálni?...Ez a fránya kereső sem működik rendesen....Jézusom, ez tele van külföldi emberekkel- komolyan gondolom én ezt????"

Február 8.
Első komolyabb posztolás, retweet, profil alakítgatás...
"Hát végül is nem rossz- van benne fantázia."
Majd egy Youtube videóra találás: http://www.youtube.com/watch?v=ddO9idmax0o

Február 9- 13.:
Egyre több csoporttárs van fenn, egyre több embert/újságot/webhelyet követek. Újabb profil alakítgatás. A követések száma 100 fölött.
"Eszméletlen ez a Twitter! Annyira friss hírek jelennek meg-órákig képes lennék olvasgatni. Kitettem a blogomra is egy boxba...Kitettem a tweeteket Facebookra is...IMÁDOOOOM!!!!"

Ettől a felkiáltástól kezdve komolyan nem volt megállás. Át kellett gondolnom, miért is szippantott be ilyen hamar, és erre jutottam (nincs sorrend köztük!):

  • Nyilván a kurzus miatt,
  • Csoporttársak miatt,
  • A hihetetlen információ áradat miatt,
  • Nyelvtanulás miatt (nálam ez igen fontos!!!),
  •  Megszűnt az a zavaró jelenség, ami miatt az utóbbi időben már ritkán használtam a Facebook-ot, nevezetesen a túlságosan előtérbe kerülő reklámok, bugos programok, terjedő vírusok, körlevelek, és az emberek nyilvánosság elé tárt magánélete (tudom, erre találták ki a letiltás funkciót, na de az ember ennek a "gombnak" az állandó nyomkodását megunja, és inkább otthagyja az egészet...),
  • Túlságosan is érdeklődő vagyok az informatika iránt, 
  • Végül de nem utolsó sorban: olyan emberek gondolatait követhetem, akik eddig érinthetetlennek (egyfajta álomképnek) tűntek...

Hát mese nincs, elkapott a lelkesedés, az információ eszméletlen mennyisége (és minősége),  technika vívmánya és ott ragadtam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése